آ
-
آموزش و پژوهش
چشمانداز انطباق استراتژیک در یک مؤسسه آموزشی- پژوهشی دولتی ایران؛ مطالعه موردی، دانشگاه تهران [دوره 10، شماره 2، 1395، صفحه 189-228]
ا
-
اتحاد راهبردی
طراحی الگوی مفهومی رشد شبکه همکاران؛ مطالعه موردی، سازمان هوافضا [دوره 10، شماره 2، 1395، صفحه 127-162]
-
ارتباطات بینسازمانی
طراحی الگوی مفهومی رشد شبکه همکاران؛ مطالعه موردی، سازمان هوافضا [دوره 10، شماره 2، 1395، صفحه 127-162]
-
ارزش نام تجاری
تأثیر اعتقادات مذهبی مشتریان بر ارزش نام تجاری صنایع غذایی آستان قدس رضوی [دوره 10، شماره 2، 1395، صفحه 163-188]
-
ارزش ویژه نام تجاری
تأثیر اعتقادات مذهبی مشتریان بر ارزش نام تجاری صنایع غذایی آستان قدس رضوی [دوره 10، شماره 2، 1395، صفحه 163-188]
-
ارزیابی محصول خارجی
بررسی عوامل مؤثر در فرآیند پذیرش محصولات خارجی در میان دو کشور ایران- ترکیه [دوره 10، شماره 1، 1395، صفحه 215-246]
-
استراتژی
چشمانداز انطباق استراتژیک در یک مؤسسه آموزشی- پژوهشی دولتی ایران؛ مطالعه موردی، دانشگاه تهران [دوره 10، شماره 2، 1395، صفحه 189-228]
-
اعتباربخشی
برنامهریزی رفاه اجتماعی تابآور، دلالتهای راهبردی و اعتباربخشی یک مدل ترکیبی برای اقتصاد مقاومتی [دوره 10، شماره 2، 1395، صفحه 5-40]
-
اعتقادات مذهبی
تأثیر اعتقادات مذهبی مشتریان بر ارزش نام تجاری صنایع غذایی آستان قدس رضوی [دوره 10، شماره 2، 1395، صفحه 163-188]
-
اعتماد به نام تجاری
تأثیر اعتقادات مذهبی مشتریان بر ارزش نام تجاری صنایع غذایی آستان قدس رضوی [دوره 10، شماره 2، 1395، صفحه 163-188]
-
انزجار مصرفکننده
بررسی عوامل مؤثر در فرآیند پذیرش محصولات خارجی در میان دو کشور ایران- ترکیه [دوره 10، شماره 1، 1395، صفحه 215-246]
-
انطباق استراتژیک
چشمانداز انطباق استراتژیک در یک مؤسسه آموزشی- پژوهشی دولتی ایران؛ مطالعه موردی، دانشگاه تهران [دوره 10، شماره 2، 1395، صفحه 189-228]
-
اهل کتاب
مدیریت تبلیغ و دعوتِ رسول اعظم(ص) در برخورد با اهل کتاب با تأکید بر قرآن کریم؛ مقایسهای با مفهوم بازاریابی اجتماعی [دوره 10، شماره 1، 1395، صفحه 59-84]
ب
-
بازاریابی اجتماعی
مدیریت تبلیغ و دعوتِ رسول اعظم(ص) در برخورد با اهل کتاب با تأکید بر قرآن کریم؛ مقایسهای با مفهوم بازاریابی اجتماعی [دوره 10، شماره 1، 1395، صفحه 59-84]
-
برنامهریزی رفاه اجتماعی
برنامهریزی رفاه اجتماعی تابآور، دلالتهای راهبردی و اعتباربخشی یک مدل ترکیبی برای اقتصاد مقاومتی [دوره 10، شماره 2، 1395، صفحه 5-40]
-
بسیج دانشجویی
شناسایی قابلیتهای لازم برای رهبری در سازمانهای ایمانمحور؛ مورد مطالعه بسیج دانشجویی دانشگاه تهران [دوره 10، شماره 2، 1395، صفحه 41-80]
-
بورس کالا
شناسایی عوامل مؤثر بر عدم رونق معاملات رینگ کشاورزی بورس کالای ایران [دوره 10، شماره 1، 1395، صفحه 181-214]
پ
-
پدیدارشناسی
فهم جوهرة تجربة دورة سربازی در اعضای هیئتعلمی وظیفه؛ مطالعهای پدیدارشناسانه [دوره 10، شماره 1، 1395، صفحه 85-116]
-
پیامبر اعظم (ص)
مدیریت تبلیغ و دعوتِ رسول اعظم(ص) در برخورد با اهل کتاب با تأکید بر قرآن کریم؛ مقایسهای با مفهوم بازاریابی اجتماعی [دوره 10، شماره 1، 1395، صفحه 59-84]
ت
-
تابآوری اقتصادی
برنامهریزی رفاه اجتماعی تابآور، دلالتهای راهبردی و اعتباربخشی یک مدل ترکیبی برای اقتصاد مقاومتی [دوره 10، شماره 2، 1395، صفحه 5-40]
-
تبلیغ
مدیریت تبلیغ و دعوتِ رسول اعظم(ص) در برخورد با اهل کتاب با تأکید بر قرآن کریم؛ مقایسهای با مفهوم بازاریابی اجتماعی [دوره 10، شماره 1، 1395، صفحه 59-84]
-
تحول در جامعة علمی
تبیین بایستههای ایجاد تحول در مجامع علمی؛ بررسی موردی سیرة علامه طباطبایی(ره) در ایجاد تحول در حوزه علمیه قم [دوره 10، شماره 1، 1395، صفحه 5-58]
-
تحول در علوم انسانی
تبیین بایستههای ایجاد تحول در مجامع علمی؛ بررسی موردی سیرة علامه طباطبایی(ره) در ایجاد تحول در حوزه علمیه قم [دوره 10، شماره 1، 1395، صفحه 5-58]
-
تصویر ذهنی از کشور خاستگاه تولید
بررسی عوامل مؤثر در فرآیند پذیرش محصولات خارجی در میان دو کشور ایران- ترکیه [دوره 10، شماره 1، 1395، صفحه 215-246]
-
تغییر اجتماعی
مدیریت تبلیغ و دعوتِ رسول اعظم(ص) در برخورد با اهل کتاب با تأکید بر قرآن کریم؛ مقایسهای با مفهوم بازاریابی اجتماعی [دوره 10، شماره 1، 1395، صفحه 59-84]
-
تفکر راهبردی
پیشرانها و موانع عوامل حیاتی موفقیت تفکر راهبردی در سازمانهای فرهنگی؛ مطالعه موردی: سازمانهای فرهنگی شهر اصفهان [دوره 10، شماره 1، 1395، صفحه 117-150]
د
-
دانشگاه تهران
چشمانداز انطباق استراتژیک در یک مؤسسه آموزشی- پژوهشی دولتی ایران؛ مطالعه موردی، دانشگاه تهران [دوره 10، شماره 2، 1395، صفحه 189-228]
-
دعوت
مدیریت تبلیغ و دعوتِ رسول اعظم(ص) در برخورد با اهل کتاب با تأکید بر قرآن کریم؛ مقایسهای با مفهوم بازاریابی اجتماعی [دوره 10، شماره 1، 1395، صفحه 59-84]
ر
-
راهبرد
بررسی تأثیرپذیری عملکرد شرکتهای بیمه از گزینههای راهبردی مدل دلتا [دوره 10، شماره 2، 1395، صفحه 229-270]
-
روششناسی سیستمهای نرم (SSM)
طراحی سطح کلان نظام مدیریت فرهنگ اسلامی با رویکرد روششناسی سیستمهای نرم (SSM) [دوره 10، شماره 1، 1395، صفحه 151-180]
-
رینگ کشاورزی
شناسایی عوامل مؤثر بر عدم رونق معاملات رینگ کشاورزی بورس کالای ایران [دوره 10، شماره 1، 1395، صفحه 181-214]
ز
-
زیستبوم فرهنگ
واکاوی علل ناکامی یکپارچهسازی خطمشیهای فرهنگی در ایران؛ مطالعه مبتنی بر روش نظریهپردازی دادهبنیاد [دوره 10، شماره 2، 1395، صفحه 81-126]
س
-
ساختار خط مشیگذاری
واکاوی علل ناکامی یکپارچهسازی خطمشیهای فرهنگی در ایران؛ مطالعه مبتنی بر روش نظریهپردازی دادهبنیاد [دوره 10، شماره 2، 1395، صفحه 81-126]
-
سازمان
چشمانداز انطباق استراتژیک در یک مؤسسه آموزشی- پژوهشی دولتی ایران؛ مطالعه موردی، دانشگاه تهران [دوره 10، شماره 2، 1395، صفحه 189-228]
-
سازمان شبکهای
طراحی الگوی مفهومی رشد شبکه همکاران؛ مطالعه موردی، سازمان هوافضا [دوره 10، شماره 2، 1395، صفحه 127-162]
-
سازمانهای ایمانمحور
شناسایی قابلیتهای لازم برای رهبری در سازمانهای ایمانمحور؛ مورد مطالعه بسیج دانشجویی دانشگاه تهران [دوره 10، شماره 2، 1395، صفحه 41-80]
-
سازمانهای فرهنگی
پیشرانها و موانع عوامل حیاتی موفقیت تفکر راهبردی در سازمانهای فرهنگی؛ مطالعه موردی: سازمانهای فرهنگی شهر اصفهان [دوره 10، شماره 1، 1395، صفحه 117-150]
-
سرباز
فهم جوهرة تجربة دورة سربازی در اعضای هیئتعلمی وظیفه؛ مطالعهای پدیدارشناسانه [دوره 10، شماره 1، 1395، صفحه 85-116]
-
سربازی
فهم جوهرة تجربة دورة سربازی در اعضای هیئتعلمی وظیفه؛ مطالعهای پدیدارشناسانه [دوره 10، شماره 1، 1395، صفحه 85-116]
-
سیرة علمی
تبیین بایستههای ایجاد تحول در مجامع علمی؛ بررسی موردی سیرة علامه طباطبایی(ره) در ایجاد تحول در حوزه علمیه قم [دوره 10، شماره 1، 1395، صفحه 5-58]
-
سیرة عملی
تبیین بایستههای ایجاد تحول در مجامع علمی؛ بررسی موردی سیرة علامه طباطبایی(ره) در ایجاد تحول در حوزه علمیه قم [دوره 10، شماره 1، 1395، صفحه 5-58]
ش
-
شبکه همکاری
طراحی الگوی مفهومی رشد شبکه همکاران؛ مطالعه موردی، سازمان هوافضا [دوره 10، شماره 2، 1395، صفحه 127-162]
-
شرکتهای بیمه
بررسی تأثیرپذیری عملکرد شرکتهای بیمه از گزینههای راهبردی مدل دلتا [دوره 10، شماره 2، 1395، صفحه 229-270]
-
شهر اصفهان
پیشرانها و موانع عوامل حیاتی موفقیت تفکر راهبردی در سازمانهای فرهنگی؛ مطالعه موردی: سازمانهای فرهنگی شهر اصفهان [دوره 10، شماره 1، 1395، صفحه 117-150]
ط
-
طراحی نظام
طراحی سطح کلان نظام مدیریت فرهنگ اسلامی با رویکرد روششناسی سیستمهای نرم (SSM) [دوره 10، شماره 1، 1395، صفحه 151-180]
ع
-
عدم رونق رینگ کشاورزی
شناسایی عوامل مؤثر بر عدم رونق معاملات رینگ کشاورزی بورس کالای ایران [دوره 10، شماره 1، 1395، صفحه 181-214]
-
عضو هیئتعلمی وظیفه
فهم جوهرة تجربة دورة سربازی در اعضای هیئتعلمی وظیفه؛ مطالعهای پدیدارشناسانه [دوره 10، شماره 1، 1395، صفحه 85-116]
-
علامه طباطبایی
تبیین بایستههای ایجاد تحول در مجامع علمی؛ بررسی موردی سیرة علامه طباطبایی(ره) در ایجاد تحول در حوزه علمیه قم [دوره 10، شماره 1، 1395، صفحه 5-58]
-
عملکرد
بررسی تأثیرپذیری عملکرد شرکتهای بیمه از گزینههای راهبردی مدل دلتا [دوره 10، شماره 2، 1395، صفحه 229-270]
-
عوامل آمیخته بازاریابی
تأثیر اعتقادات مذهبی مشتریان بر ارزش نام تجاری صنایع غذایی آستان قدس رضوی [دوره 10، شماره 2، 1395، صفحه 163-188]
-
عوامل حیاتی موفقیت
پیشرانها و موانع عوامل حیاتی موفقیت تفکر راهبردی در سازمانهای فرهنگی؛ مطالعه موردی: سازمانهای فرهنگی شهر اصفهان [دوره 10، شماره 1، 1395، صفحه 117-150]
ف
-
فرآیند خط مشیگذاری
واکاوی علل ناکامی یکپارچهسازی خطمشیهای فرهنگی در ایران؛ مطالعه مبتنی بر روش نظریهپردازی دادهبنیاد [دوره 10، شماره 2، 1395، صفحه 81-126]
-
فرهنگ اسلامی
طراحی سطح کلان نظام مدیریت فرهنگ اسلامی با رویکرد روششناسی سیستمهای نرم (SSM) [دوره 10، شماره 1، 1395، صفحه 151-180]
-
فناوری اطلاعات
چشمانداز انطباق استراتژیک در یک مؤسسه آموزشی- پژوهشی دولتی ایران؛ مطالعه موردی، دانشگاه تهران [دوره 10، شماره 2، 1395، صفحه 189-228]
ق
-
قصد خرید محصول خارجی
بررسی عوامل مؤثر در فرآیند پذیرش محصولات خارجی در میان دو کشور ایران- ترکیه [دوره 10، شماره 1، 1395، صفحه 215-246]
م
-
مدل دلتا
بررسی تأثیرپذیری عملکرد شرکتهای بیمه از گزینههای راهبردی مدل دلتا [دوره 10، شماره 2، 1395، صفحه 229-270]
-
مدل شایستگیهای رهبری
شناسایی قابلیتهای لازم برای رهبری در سازمانهای ایمانمحور؛ مورد مطالعه بسیج دانشجویی دانشگاه تهران [دوره 10، شماره 2، 1395، صفحه 41-80]
-
مدل مفهومی ترکیبی لگام- PEOPLES
برنامهریزی رفاه اجتماعی تابآور، دلالتهای راهبردی و اعتباربخشی یک مدل ترکیبی برای اقتصاد مقاومتی [دوره 10، شماره 2، 1395، صفحه 5-40]
-
مدل نرم
طراحی سطح کلان نظام مدیریت فرهنگ اسلامی با رویکرد روششناسی سیستمهای نرم (SSM) [دوره 10، شماره 1، 1395، صفحه 151-180]
-
مزایای بورس کالا
شناسایی عوامل مؤثر بر عدم رونق معاملات رینگ کشاورزی بورس کالای ایران [دوره 10، شماره 1، 1395، صفحه 181-214]
-
ملیگرایی مصرفکننده
بررسی عوامل مؤثر در فرآیند پذیرش محصولات خارجی در میان دو کشور ایران- ترکیه [دوره 10، شماره 1، 1395، صفحه 215-246]
ن
-
نظام مدیریت فرهنگ
طراحی سطح کلان نظام مدیریت فرهنگ اسلامی با رویکرد روششناسی سیستمهای نرم (SSM) [دوره 10، شماره 1، 1395، صفحه 151-180]
-
نظریهپردازی داده- بنیاد
واکاوی علل ناکامی یکپارچهسازی خطمشیهای فرهنگی در ایران؛ مطالعه مبتنی بر روش نظریهپردازی دادهبنیاد [دوره 10، شماره 2، 1395، صفحه 81-126]
-
نگرش به محصول خارجی
بررسی عوامل مؤثر در فرآیند پذیرش محصولات خارجی در میان دو کشور ایران- ترکیه [دوره 10، شماره 1، 1395، صفحه 215-246]
ه
-
همکاری مبتنی بر اعتماد
طراحی الگوی مفهومی رشد شبکه همکاران؛ مطالعه موردی، سازمان هوافضا [دوره 10، شماره 2، 1395، صفحه 127-162]
ی
-
یکپارچهسازی
چشمانداز انطباق استراتژیک در یک مؤسسه آموزشی- پژوهشی دولتی ایران؛ مطالعه موردی، دانشگاه تهران [دوره 10، شماره 2، 1395، صفحه 189-228]
-
یکپارچهسازی خط مشی
واکاوی علل ناکامی یکپارچهسازی خطمشیهای فرهنگی در ایران؛ مطالعه مبتنی بر روش نظریهپردازی دادهبنیاد [دوره 10، شماره 2، 1395، صفحه 81-126]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد